Historia Firmy

W 2001 roku powstaje XS events, wtedy też odbywają się nasze pierwsze realizacje. Kolejne lata to kolejne imprezy, a każda z nich, to nowe wyzwania dla Zespołu. Za punkt honoru postawiliśmy sobie, że każdy następny projekt będzie inny od poprzednich. 
Dynamiczny rozwój, dbałość o detale, właściwa strategia, logistyka oraz zaangażowanie - wszystkie te czynniki złożyły się na kolejne sukcesy. Przez lata nabieraliśmy doświadczenia, każdy event uczył nas czegoś nowego.
W 2007 roku otwieramy warszawski oddział XS. 
Lata 2008/2009 były dla nas przełomowe. Medialne eventy, kampanie PR, pokazy mody, widowiska multimedialne oraz imprezy wizerunkowe. Wszystkie te wydarzenia cechowały najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, scenograficzne oraz multimedialne.

Rok 2010 to okres wielkich projektów, na czele z kampanią promującą Polskę w Europie pod nazwą „Chopin the Course”. Tę największą realizację eventową w Polsce w 2010 roku, XS events realizuje u boku Young & Rubicam. Odpowiadamy za logistykę i realizację eventów w 23 europejskich miastach.

Lata 2011 i 2012 to oczywiście czas stojący pod znakiem piłki nożnej, przygotowań do Euro 2012 i w końcu długo wyczekiwanych Mistrzostw Europy. W tym czasie zorganizowaliśmy obsługę stref VIP przy ponad 8 meczach międzypaństwowych, w tym: Polska – Niemcy i Polska - Anglia na Stadionie Narodowym. Współorganizowaliśmy mecze otwierające wszystkie polskie areny Euro, zorganizowaliśmy konferencję na Stadionie Narodowym dla delegatów UEFA z M. Platinim na czele oraz zrealizowaliśmy kampanię promującą Warszawę jako miasto gospodarza Euro 2012.

W latach 2013 i 2014 silnie związaliśmy się z firmą LIDL. Na zlecenie agencji GPD, dla firmy LIDL, zorganizowaliśmy w tym czasie ponad 50 eventów, odwiedziliśmy 9 krajów europejskich,  przejechaliśmy blisko 50 tys. km. Wśród wspomnianych imprez na uznanie zasługują chociażby: największe, w historii Lidla, targi produktowe w Barcelonie, Food Expo produktów Deluxe w Amsterdamie, degustację pod 6 tys. win w Paryżu oraz szereg eventów do kampanii medialnych rozpoznawanych prawie przez każdego Polaka, takich jak: Pascal kontra Okrasa, Pascal i Okrasa milion książek kucharskich na święta, Pascal i Okrasa nóż szefa kuchni.

Dzięki naszemu 14 - letniemu doświadczeniu, nie boimy się żadnych wyzwań.
Czekamy na kolejne!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć klikając link Więcej informacji.